

マ、マジですか!? Marilyn Manson and Twiggy Ramirez Have Reunited

マ、マジで!?
目を疑ったよ!
Marilyn MansonのマイスペでTwiggyとのリユニオンのニュースが!
Timが友好的にバンドを離れ、Twiggyを含むChris、RobそしてGingerの5人でツアーなんてアメリカのファンが羨ましすぎる!!!
Twiggyが脱退した時、彼が脱退するなんて夢にも思ってなかったから(MotleyからTommyが脱退した時も同じだった)あまりのショックに食欲さえなくなったくらいだった。
その時から、いつかは二人で共演する機会があるはず!と信じてた。
その瞬間が予想外の早さで実現することになって、興奮で心臓バクバク!
これからの活動も楽しみになってきた!
将来的にTimともコラボする可能性を残してのTimとの別れだったので、今後Timとの関係を残してのTwiggyとのコレボはどのような形になるんだろう?
TimとMansonの関係が深まってからTwiggyが脱退した過去の経緯を振り返ると、TimとTwiggyは反りが合わないように思うのは邪推かな?
どんな形になろうと、とにかく今後が楽しみだ!
久々に熱くなれるニュースでした!

Marilyn Manson and Twiggy Ramirez Have Reunited.

The duo that started it all, are back together to finish where they left off. The two who co-wrote Antichrist Superstar, Mechanical Animals, and Holywood will be sharing the stage once again.

Joining Manson and Twiggy onstage for the U.S. leg of the Rape of the World Tour will be Chris Vrenna, Rob Holliday, and Ginger Fish. Tim Skold has amicably split with Manson, but future collaborations aren't being ruled out between the two.

Expectations for the upcoming tour are best described by quoting one of Manson's most infamous lyrics, "Everyone will suffer now". Looks like the shit is gonna hit the FANS.


Template Designed by DW99

